Bu ayın Kataloğu için alttaki katalog resmine tıklayın!

Selülit, göbek vs için ödül almış özel ürünler

Bu ürünlerden 14 gece selülit tüplerini kullanan bir arkadaşım memnun kaldığını söylemişti.
Bu ürünler hakkında kullanıcılar tarafından yazılmış bazı yorumlar:
ben de inanamıyorum. valla benim hiç geçirmesi gibi bir beklentim yoktu. üstelik yanında ne spor yapıyorum ne de diyet yapıyorum. sadece iki kilo fazlam var çünkü. hem sonra ben bunu sabah akşam yapmadım sadece akşam yaptım. selülit konusuna da yazdım ama kimse ilgilenmedi. neyse biz oriflameciler başbaşa konuşalım o zaman. benim sadece sıkıştırınca çukur çukur görünüyordu. üç günde o da %70 azaldı diyebilirim. yani bunu düzenli kullanan ve biraz da olsa spor ve diyet yapanlar bence ciddi selülit problemlerinden kurtulurlar. 3 günde değilse iki haftada kurtulurlar ama mutlaka kurtulurlar. bu kadar büyük bir değişiklik inanılmaz yani.

evet bende karınsıkılaştırıcıyı kullandım hiiç bir beklentim yoktu ama mucize gibi bir ürün oldu bize oriflame ürünleri hakkında eğitim veren gönen hanım ürünlerimiz mucizevi değil demişti evet başkasına satarken mucize demiyorum ama benim karnımı bir topladı 4 sene bir fiil ve her şartına uyarak gittiğin step bile bu kadar etkili olmamamıştı

selülitlerin bulunduğu kısıma jeli sürüp masaj yapacaksın çok zorlama önemli olan jelin derinin altına geçmesi elinle sürerken yaptığın masajdansa aletle yaptığın daha etkili 5 dk derken net 5 dk derken yapabildiğin yere kadar kızarınca bırak ben karınsıkılaştırıcıyı kullanıyorum masaj aletiyle birlikte bayağı toparlandım ben de yedirdikten sonra bırakıyorum.günde iki defa sabah ve akşam kullanacaksın diet ve de spor da lazım ama ben yapamıyorum 1.5 yaşında kızım var o yetiyo ama sporla ve dietle birlikte benim 5 ayda aldığım sonucu sen 3 ayda alırsın

Göğüs serumu bende işe yaradı hem de çok tek şişede işe yarayamayabilir 2. dene bende ikincide daha belirgin işe yaradı ben 5 şişe kullandım istediğim duruma gelince bıraktım tekrar sarkma olmadı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder