Bu ayın Kataloğu için alttaki katalog resmine tıklayın!

Milk and Honey Gold/Ballı Sütlü el ve vücut kremi


El ve vücut için zengin içerikli nemlendirici Milk & Honey Gold Besleyici El ve Vücut Kremi, cildinizi yumuşatır, besler ve bakım yapar.

Üstelik 7 Eylül'e kadar 12. Katalog'da %50 indirimli fiyatıyla şimdi almanın tam zamanı! BEN KENDİME STOKLADIM BİLE... 10 TL KAÇMAZZZZ


Milk and Honey Gold serisine hastayım. Koklaya koklaya yürüyorum. Biri hanımeli gibi demiş bence de doğru...

Vücut/el kremi, body scrub, pompalı el kremi, el sabunu

Parafin var el/vücut kreminde, dünyanın parasını verip parafin bakımına gerek yok.

İçeriğindeki bal ve süt özleri sayesinde cildinizin beslenmesine ve yumuşacık olmasına yardımcı olur. Cildiniz tarafından kolayca emilir, yağlı bir his bırakmaz.

Kolaylıkla hemen iş yapabilir, bilgisayara, direksiyona dokunabilirsiniz
Seyahatte yandıktan sonra eşime ve 2 yaşındaki oğluma da sürdüm. Yanık cilde birşey değdirmek acıtır. Oysa bu o kadar yumuşak ki, ovalama gerekmediği için acı yok ferahlık var:)

DÜNYADA TAKLİDİ EDİLEMEYEN 2 ŞEY VARDIR.1.SÜT - 2.Sİ BAL.
PATENTİ SADECE ORİFLAME AİT "MİLK&HONEY SERİSİNİ DENEDİNİZ Mİ? DENEYİN LÜTFEN, ELLERİNİZ VE TÜM SERİSİ İLE BANYONUZ MİS GİBİ BAL KOKSUN...

Ben bu serinin el kremini, vücut kremini, sıvı sabununu ve vücut scrubını aldım. El kremi ve vücut kremi olağanüstü. Scrubı deneyim size yazacağım. Bir arkadaşım memnun kaldığı için 2.tüpü aldı. Bir başkası vücut kreminden tekrar istedi. Bir diğeri scrubı beğendi.

Pompalı el kremini lavabonun başına koyayım diye almıştım ama çantamdan çıkaramıyorum. Kendime ve eşe dosta kullanıyorum. Ellerimi koklamaktan bir hal oldum. Kokusuna aşığım. Kaçırmayın.

Milk & Honey Gold Pürüzsüzleştirici Vücut Arındırıcısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder