Bu ayın Kataloğu için alttaki katalog resmine tıklayın!

Kırşıklıkları dolduran formül


Bu serinin ürünleri indirimde, içindeki maya ekmek gibi :))) kırışıklıkları doldurup azaltmaya yarıyormuş. Kaçırmayın.
İçinde hyalüronik asit var, yüze yapılan dolgularda kullanılan etken madde


Ben serum versiyonunu aldım çünkü gözenekleri de sıkıştırıp matlaştırıyor
Gözeneklerim daha küçüldü ve derinlikleri azaldı gibi geliyor.
İpeksi bir doku yaratıyor, o hissi seviyorum.

Bunlar da bu seri için bazı kullanıcıların yorumları:

BEN BU ÜRÜNÜ ÇOK KİŞİYE SATTIM VE HEPSİDEÇOK MEMNUNLAR VE VAZGEÇMEYECEKLERİNİ SÖYLÜYORLAR. SATTIKLARIMIN İÇİNDEN BİRİNİN CİLDİNİN GÖZENEKLERİ ÇOK AÇIKTI. BU ÜRÜNÜ KULLANDIKTAN SONRA CİLDİ GERÇEKTEN DÜZELDİ BİRDAHA BU ÜRÜNÜ ASLA BIRAKMAM DİYOR VE ORİFLAME YE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR. BENCE DÜZENLİ KULLANMAYA DEVAM EDİN MUTLAKA FAYDASINI GÖRECEKSİNİZ. AYRICA BU ÜRÜNDEN BENDE KULLANIYORUM VE BENDE GÖRDÜM FAYDASINI...

Ecollagen serisinin her bir ürünü gerçekten mükemmel.Laf olsun diye söylemiyorum.Pirinç+Maya+B​uğday= 100% doğal üçlü peptit..Kullandım,sattım,p​ek çok danışman arkadaşım da kullandı;sonuçtan herkes MEMNUN.Kırışıklık görünümünü gideriyor,üstelik 4 haftada.Dudak dolgunlaştırıcısı süper,sanki silikon yapılmışcasına dudaklarınızdaki farkı farkediyorsunuz,kırışıklık​ dolgunlaştırıcı çizgilerin görünümünü 4 haftadan çok daha önce tedavi ediyor.

ecollagenin setini ilk komşuma verdim hanmefendi her gördüğü yerde teşekkür ediyo.

Amcamın eşine verdim bu seriyi inanılmaz fark oldu yüzünde sarkıklar toparlandı, parlak bir cilde sahip oldu, inanamadım siyah noktaları bile gitti. Tamamen bitkisel olduğu için rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Bu serinin tamamını kullanıyorum.müthiş bir seri ,sattığım tüm müşterilerde mennun.bu zamana dek hiç şikayet almadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder